Wat voel ik allemaal?
Afgelopen week was geen gemakkelijke week. Ik had een reactie op mijn medicatie en voelde me eigenlijk de hele tijd niet echt mezelf. Alsof mijn lichaam en mijn hoofd niet helemaal op dezelfde lijn zaten.
1 jun 2026 15:19
Afgelopen week was geen gemakkelijke week. Ik had een reactie op mijn medicatie en voelde me eigenlijk de hele tijd niet echt mezelf. Alsof mijn lichaam en mijn hoofd niet helemaal op dezelfde lijn zaten.
26 mei 2026 19:00
Vanmorgen bij de plastisch chirurg voor controle en beoordeling. Ze wil toch nog proberen de verminkte borst wat mooier te krijgen. Dus sta weer op de wachtlijst voor operatie. Ze gaat er niet in snijden, dat wil ik gewoon echt niet meer. Ze gaat weer een lipofilling doen.
25 mei 2026 06:44
Zijn het de ontwenningsverschijnselen van de Tamoxifen, is het de wissel van de een naar de ander, of is het een bijwerking van de Letrozol? Als dat laatste uet geval is dan kan ik mijn lol op, het is bijna niet te doen. Zweetaanvallen, slapeloosheid, hoofdpijn niet normaal meer en nog steeds duizelingen maar dan nog ietsje heftiger dan ik al had de afgelopen 2,5 jaar. Daarbij gewoon onwijs emotioneel, maar dat kan ook door alles van de afgelopen tijd zijn en de vermoeidheid.. Even zien hoe het verder gaat de aankomende dagen.
22 mei 2026 07:35
Na 2 jaar Tamoxifen op mijn verjaardag over naar Letrozol. Voelt voor mij als weer een stap vooruit. Ik zal alles aangrijpen om kans op terugkeer kleiner te maken. Hopelijk reageer ik ook goed op deze pilletjes. En waar ik ook stiekem op hoop is dat ik wat fitter word en minder duizelingen heb na het wakker worden en soms overvallen ze me. Eerst vandaag vieren dat ik 48 mag worden en genieten van een mooie zonnige dag. Word vervolgd..
19 mei 2026 22:42
Soms lijkt het alsof het leven je geen moment rust gunt.
18 mei 2026 20:51
Soms denk je dat je eindelijk even rust krijgt… en dan komt er weer zo’n telefoontje.
7 mei 2026 18:43
De geprikte hormoonwaarden geven aan dat ik door de overgang heen ben. Dat betekent gaan stoppen met de Tamoxifen en gaan starten met Lezotrol. Nog een aantal weken liggen, deze opmaken en dan over. Ben beniewd!
23 apr 2026 14:00
Bloed prikken.... 💉
11 apr 2026 14:23
Zo hard, zo genadeloos, te snel! Je bent er niet meer. Rust zacht lieve Wen! 💔
20 mrt 2026 21:12
De afgelopen periode stond voor mij volledig in het teken van herstellen. Stap voor stap mijn kracht terugvinden, mijn lichaam weer leren vertrouwen en langzaam weer durven vooruitkijken. En nu kan ik het echt zeggen: het gaat goed met mij. Echt goed. Ik ben goed hersteld van de laatste operatie en voel dat ik er klaar voor ben om kanker achter mij te laten. Om weer te leven in plaats van te overleven.
25 feb 2026 08:34
Mijn nichtje Ellen en ik belden gisteren, ik was met Patrick onderweg van het ziekenhuis naar huis. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ze me vertelde dat ze ging rennen voor mij en voor en mijn getroffen familie, geen woorden... Gewoon Trots. Lees haar verhaal maar!
24 feb 2026 16:13
Vanmorgen terug geweest voor controle in het ziekenhuis bij de plastisch chirurg. Alles geneest heel goed, weefsel van de goede borst is onderzocht in is goed. Wat een fijn nieuws! Over 3 maanden terugkomen en dan hopen we dat er aan de rechterborst die er echt nog niet mooi uitziet nog iets kan worden gedaan. Door de verklevingen van de littekens heeft ze niet voldoende vetweefsel kunnen inspuiten en is het gat onder mijn borst waar de infecties zaten nog erg zichtbaar en blijft het ook een hangend zakje. Al met al ben ik nu al blij met het resultaat tot nu, het is al zoveel beter. En daarbij een gezond lichaam, dat is toch echt wel het allermooiste geschenk! Nog een week geen autorijden en de buikband dragen. Nog een paar weken niet mogen tillen, is de lastigste als je je goed voelt.
1 jun 2026 15:19
Afgelopen week was geen gemakkelijke week. Ik had een reactie op mijn medicatie en voelde me eigenlijk de hele tijd niet echt mezelf. Alsof mijn lichaam en mijn hoofd niet helemaal op dezelfde lijn zaten.
26 mei 2026 19:00
Vanmorgen bij de plastisch chirurg voor controle en beoordeling. Ze wil toch nog proberen de verminkte borst wat mooier te krijgen. Dus sta weer op de wachtlijst voor operatie. Ze gaat er niet in snijden, dat wil ik gewoon echt niet meer. Ze gaat weer een lipofilling doen.
25 mei 2026 06:44
Zijn het de ontwenningsverschijnselen van de Tamoxifen, is het de wissel van de een naar de ander, of is het een bijwerking van de Letrozol? Als dat laatste uet geval is dan kan ik mijn lol op, het is bijna niet te doen. Zweetaanvallen, slapeloosheid, hoofdpijn niet normaal meer en nog steeds duizelingen maar dan nog ietsje heftiger dan ik al had de afgelopen 2,5 jaar. Daarbij gewoon onwijs emotioneel, maar dat kan ook door alles van de afgelopen tijd zijn en de vermoeidheid.. Even zien hoe het verder gaat de aankomende dagen.
22 mei 2026 07:35
Na 2 jaar Tamoxifen op mijn verjaardag over naar Letrozol. Voelt voor mij als weer een stap vooruit. Ik zal alles aangrijpen om kans op terugkeer kleiner te maken. Hopelijk reageer ik ook goed op deze pilletjes. En waar ik ook stiekem op hoop is dat ik wat fitter word en minder duizelingen heb na het wakker worden en soms overvallen ze me. Eerst vandaag vieren dat ik 48 mag worden en genieten van een mooie zonnige dag. Word vervolgd..
19 mei 2026 22:42
Soms lijkt het alsof het leven je geen moment rust gunt.
18 mei 2026 20:51
Soms denk je dat je eindelijk even rust krijgt… en dan komt er weer zo’n telefoontje.
7 mei 2026 18:43
De geprikte hormoonwaarden geven aan dat ik door de overgang heen ben. Dat betekent gaan stoppen met de Tamoxifen en gaan starten met Lezotrol. Nog een aantal weken liggen, deze opmaken en dan over. Ben beniewd!
23 apr 2026 14:00
Bloed prikken.... 💉
11 apr 2026 14:23
Zo hard, zo genadeloos, te snel! Je bent er niet meer. Rust zacht lieve Wen! 💔
20 mrt 2026 21:12
De afgelopen periode stond voor mij volledig in het teken van herstellen. Stap voor stap mijn kracht terugvinden, mijn lichaam weer leren vertrouwen en langzaam weer durven vooruitkijken. En nu kan ik het echt zeggen: het gaat goed met mij. Echt goed. Ik ben goed hersteld van de laatste operatie en voel dat ik er klaar voor ben om kanker achter mij te laten. Om weer te leven in plaats van te overleven.
25 feb 2026 08:34
Mijn nichtje Ellen en ik belden gisteren, ik was met Patrick onderweg van het ziekenhuis naar huis. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ze me vertelde dat ze ging rennen voor mij en voor en mijn getroffen familie, geen woorden... Gewoon Trots. Lees haar verhaal maar!
24 feb 2026 16:13
Vanmorgen terug geweest voor controle in het ziekenhuis bij de plastisch chirurg. Alles geneest heel goed, weefsel van de goede borst is onderzocht in is goed. Wat een fijn nieuws! Over 3 maanden terugkomen en dan hopen we dat er aan de rechterborst die er echt nog niet mooi uitziet nog iets kan worden gedaan. Door de verklevingen van de littekens heeft ze niet voldoende vetweefsel kunnen inspuiten en is het gat onder mijn borst waar de infecties zaten nog erg zichtbaar en blijft het ook een hangend zakje. Al met al ben ik nu al blij met het resultaat tot nu, het is al zoveel beter. En daarbij een gezond lichaam, dat is toch echt wel het allermooiste geschenk! Nog een week geen autorijden en de buikband dragen. Nog een paar weken niet mogen tillen, is de lastigste als je je goed voelt.
Maak jouw eigen website met JouwWeb